Jump to content
SDG

Texas vs. Central Michigan 1pm Ct on LHN

Recommended Posts

16 minutes ago, idigTexas said:

Last season with this same schedule, we are probably 5-5 at best, so while we aren't winning pretty, we are at least beating the teams we should, and at least one that we shouldn't.  I'm in no way optimistic that we will continue to win regularly, but at least there is some improvement.  As ugly as we are to watch, I'll celebrate a win anytime we get one. 

Defense is better.  Some of the players have improved.  Would like to see a lot better gameplan for the offense, and more substitutions to develop more players.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Longhornmaniac8 said:

Jesus Christ y'all a buncha whiny fucks. This game thread is embarrassing.

Keep it up... love it!!

giphy.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, SDG said:

Have you looked at Tennessee's schedule?  

You mean the Volunteers? The team playing against 6 of Kenpom's top 50 in their OOC schedule? Yes i've seen their schedule and it's (predictably) much tougher than ours. 

btw, one of those top 50 teams they've played? a team called VCU who is ranked ahead of Texas. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, Goo Punch said:

You mean the Volunteers? The team playing against 6 of Kenpom's top 50 in their OOC schedule? Yes i've seen their schedule and it's (predictably) much tougher than ours. 

btw, one of those top 50 teams they've played? a team called VCU who is ranked ahead of Texas. 

Have all those "6" games been played yet?  I'm seeing UNCL, MURR, ASU (not p12), CHAT, and FLAM on their schedule.  Good win against UW, but we had Purdue...

Share this post


Link to post
Share on other sites

They've played Washington, FSU, VCU, and Memphis, and they still have Cincy and Wisconsin. Again, a much better schedule than ours. 

We have two top 50 teams in our non-con: Purdue and Georgetown (the second of whom likely won't remain in the top 50 much longer). We then have one more game against anyone in the top 142, our game coming up against #68 Providence. After that, here are the rankings of the teams we have in our non-con:

142

152

169

180

183

187

246

285

339

Again, that has got be the worst schedule in Texas hoops history, and one of, if not the worst schedules of any major conference team. Two teams with a pulse, and then a who's who of "who?". It's pathetic. 

Edited by Goo Punch

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, Goo Punch said:

They've played Washington, FSU, VCU, and Memphis, and they still have Cincy and Wisconsin. Again, a much better schedule than ours. 

We have two top 50 teams in our non-con: Purdue and Georgetown (the second of whom likely won't remain in the top 50 much longer). We then have one more game against anyone in the top 142, our game coming up against #68 Providence. After that, here are the rankings of the teams we have in our non-con:

142

152

169

180

183

187

246

285

339

Again, that has got be the worst schedule in Texas hoops history, and one of, if not the worst schedules of any major conference team. Two teams with a pulse, and then a who's who of "who?". It's pathetic. 

BTW; nobody is defending our schedule this year, but Tennessee has lost to 2 of the 3 you cited and haven't even played the other 2...  

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, SDG said:

BTW; nobody is defending our schedule this year, but Tennessee has lost to 2 of the 3 you cited and haven't even played the other 2...  

 

 

 

???? this started off with you asking me if i had seen Tennessee's schedule after i talked about how shitty our schedule is. if nobody is defending our schedule then what exactly was/is your point? what did Tennessee or their wins/losses have to do with anything in the first place?

Edited by Goo Punch

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Goo Punch said:

You mean the Volunteers? The team playing against 6 of Kenpom's top 50 in their OOC schedule? Yes i've seen their schedule and it's (predictably) much tougher than ours. 

btw, one of those top 50 teams they've played? a team called VCU who is ranked ahead of Texas. 

Why don't you go suck Vol dick on a Tennessee board instead of over here?

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, immortal13 said:

Why don't you go suck Vol dick on a Tennessee board instead of over here?

why don't you grow up, and stop following me around this board talking shit all day. christ you're a fucking child. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm not following you around. I was already posting on this thread before you started jizzing your pants about Tennessee.  No one gives a fuck, you stupid pinhead

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah, i'm not the one who brought Tennessee into this discussion genius. god damn you are the worst poster here. 

Edited by Goo Punch

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Goo Punch said:

yeah, i'm not the one who brought Tennessee into this discussion genius. god damn you are the worst poster here. 

Nah bro, you earned that title a long time ago

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Goo Punch said:

yeah, i'm not the one who brought Tennessee into this discussion genius. god damn you are the worst poster here. 

world of warcraft legion GIF

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Goo Punch said:

You mean the Volunteers? The team playing against 6 of Kenpom's top 50 in their OOC schedule? Yes i've seen their schedule and it's (predictably) much tougher than ours. 

btw, one of those top 50 teams they've played? a team called VCU who is ranked ahead of Texas. 

Could you maybe go post on a Volunteers message board instead since they’re your favorite team?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


mpu


Football ... Basketball ... Baseball ... Other Sports ... Recruiting ... Gambling ... Movies & TV ... Music ... Hobbies ... Lulz ... Food & Travel ... Daily Texan ... Help ... For Sale ... Politics ... Board Discussion
×
×
  • Create New...